FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

FALURÖD.

Publicerad 2013-06-28 13:04:26 i Bilder på mig,

Ibland är jag alldeles för duktig. Och snäll. Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att måla huset. Helt själv. Dock bara en sida av fyra, men ändå, det är mer än vad man tror. Och när man ska upp på en hög ranglig stege för att nå ända högst upp så blir det svårare än vad man första trodde. Jag brukar inte ha problem att gå upp på stegar. Om badmintonbollen hamnade på altantaket så fick jag hämta den. Det var väl ingenting. Men det här var annorlunda. Det här var högt. Måste hus vara så höga? Dessutom krävdes det en del benstyrka för att hålla balansen på den där förbannade stegen. För om benen skakade, så skakade stegen. Inte så kul.
 
I alla fall så är hussidan nu faluröd och fin. Och jag med för den delen... skulle vilja införskaffa en sådan där fin vit michelingubbs-overall, så att jag slipper bli faluröd jag också. (Uppskrivet på köpa-listan!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela