FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

LOPPIS I NÄVEKVARN.

Publicerad 2013-06-29 14:35:34 i Foto,

Idag var det storloppis i Nävekvarn (av alla tänkbara ställen...). Mamma och jag kunde som vanligt inte låta bli. Vi får liksom kli i fingrarna så fort vi hör ordet "loppis". Jag hittade massor med bra saker: lite flytta-hemifrån-grejer i form av fat, bestick och skålar, en bok, en grön spargris som ser ut som en uggla och en jacka. Bara bra och billiga saker. Dessutom kan man ägna sig åt andra trevliga saker under tiden. Fika till exempel. Älskar loppis!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela