FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

SVENSK SOMMAR...

Publicerad 2013-06-13 15:19:33 i Foto,

Efter sol kommer regn. Eller hur var det nu?... Åter igen har det gått från absolut vackert sommarväder till mulet ösregn. Konstiga väder. Men det är ju så en typiskt "svensk sommar" ska vara. Precis när man har blivit glad av det soliga vädret och man njuter till fullo, så kommer regnet och påminner oss att inget varar för evigt. I alla fall inte den svenska sommaren.
 
Fördelen är väl att det blir så grrrrrrrrönt överallt. Gräsmattan växer som bara den och jag behöver inte vattna landet lika ofta. Pluspoäng. Sedan blir allting så vackert efter ett regnväder. Speciellt alla estetiskt lagda vattendroppar överallt, som stilla lägger sig till ro i varje blad. Glimmande pärlor i vaggor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela