FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

THIS COULD BE PARADISE.

Publicerad 2013-06-11 15:17:00 i Foto,

 
 
Jag är, och kommer alltid att vara, en vintermänniska, men fan vad vackert och skönt det är ute just nu! Det finns ingenting som är så vackert och inspirerande som naturen. Som är så fridfullt men samtidigt så fullt av liv. Som är så fulländat men fortfarande så mystiskt. Som är så enkelt men på samma gång komplext. Som är så perfekt.
 
Och nu i sommartider är det så väldigt underbart att kunna slänga sig på cykeln när man än har lust, och susa fram på bar asfalt, medans ljumna vindar smeker kinderna. Höra fågelkvittret och dofta på syrener. Jag uppskattar en promenad i minusgrader med gnistrande snö minst lika mycket, men det är ju befriande med lite kontraster ibland.
 
Det är så mycket prat om att komma till paradiset hit och dit, men jag undrar om vi inte redan är där?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela