FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

FINT VÄDER OCH MELLO.

Publicerad 2013-03-09 15:14:42 i Övrigt,

Nu är det ju så sjukt fint väder ute! Det känns som om våren är nära. Överallt ser jag snödroppar som kryper upp ur snön och solen har värmt vår värld flera dagar i sträck. Nu är det nära till den efterlängtade cykel-eran. 
 
Jag vet dock att man inte ska bli alltför glad i förväg. Vintern kanske verkar vara över, men Moder Natur har haft beslutsångest förut. Man vet aldrig. Kanske kommer det mer snö snart? Men just nu är det i alla fall lovande. 
 
Morgonen har ägnats åt städning av marsvinsbur och dammsugning av hus. Vanliga hushållsaktiviteter så där. I kväll är det Melodifestival-final, vilket ska beskådas varken man vill eller inte. Jag håller alla tummar och tår för Robin Stjernberg. Blir det någon annan som vinner så kommer jag att krypa under en sten och skämmas under Eurovision Song Contest. Fan vilket dåligt startfält vi har i år... Heja Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela