FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

MARS

Publicerad 2013-03-01 10:34:00 i Övrigt,

1 mars. 30 dagar kvar tills jag fyller 20. Hujedamej vad tiden går fort hörrni. Snart är det midsommar, och sedan jul, och nyår, och sedan är det vår och snart är det midsommar igen. Och sedan är det dags för jul. Igen. 
 
Idag var det VIP-morgon för alla H&M-medlemmar. Jag sprang runt som en sådan där uppvridbar leksak för att försöka hitta ett par svarta jeans. Men det var inte lätt. Inte nog med att damskor slutar i storlek 41, alla byxor slutar på 32 tum i längd. Så om man då råkar vara lite längre, som jag, så är det inte lätt att hitta byxor som inte slutar vid knäna... Jag hittade dock ett par som var ganska långa trots allt, och dem var snygga, så fick det bli! Sedan hittade jag två tröjor också. Kunde liksom inte låta bli. 
 
I framtiden får jag väl fundera på att flytta någonstans där alla kvinnor har långa ben. Typ, Ryssland...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela