FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

VÄNDPUNKT.

Publicerad 2013-03-23 11:56:04 i Övrigt,

Känner att livet tar en liten vändning. Roffe gick upp 40 gram under natten och har börjat äta lite på egen hand. Och för första gången på väldigt länge har jag en helt uppgift-fri helg. Gick och la mig kl 21.00, och vaknade utvilad kl 09.30. För första gången på väldigt länge kände jag att jag kunde sova. 
 
Igår hade vi ett litet för-kalas för lilla mig. Morfar kom med present och påskägg och jag kalasade på räkmacka till middag. Morfars present var den bästa jag har fått på många födelsedagar. Jag har ju fattat tycke för ugglor på senaste tiden. Jag tycker bara att dem är speciella. Söta, men ståtliga och starka på samma gång. Och nu fick jag en fin skulptur gjord på återvunnen gammal plåt. Nu står han på min fönsterbräda. Min egen lilla skyddsängel. Tack morfar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela