FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

BERED EN VÄG FÖR SOMMAREN.

Publicerad 2013-05-16 16:16:29 i Foto,

Nu är det ju så nära sommar att jag inte vet var jag ska ta vägen! Allt har blivit grönt och luften luktar blommor och det är ljust, ljust, ljust! Jag flänger hit och dit för olika småjobb, repetitioner, spelningar, diverse ärenden och liknande, och då är jag så glad att jag har min underbara cykel. 
 
Sedan är det väl lite på tiden att man kommer ut och får lite färg. Jag tycker inte att man ser så blek ut under vintern, men när solen väl kommer fram och man blottar sina bara ben i efterlängtade shorts, så lyser man ju som en liten snögubbe. Men badsäsongen kommer väl snart, likaså ligga-och-pressa-i-solen-för-att-bli-lite-brun-även-fast-jag-tycker-att-det-är-det-tråkigaste-som-finns-säsongen. 
 
Dessutom så är det ju dags att ta tag i konditionen igen. Nu när det är så vackert väder ute så blir det ju inget problem. Denna vecka har jag startat mitt nya liv med två pass. Ett i måndags, och ett idag. Joggingtur på Söra minst tre gånger i veckan! Punkt. Bra. Då klubbar vi det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela