FANNY EKBERG

EN SKOGSMULLE MITT I NYKÖPING.

GRÄSKLIPP OCH INBAKADE FLÄTOR.

Publicerad 2013-05-13 17:12:00 i Foto,

Nu är det ju så fint väder. Våren kom över en dag, och sommaren likaså. Jag längtar till ljumna sommarkvällar och badutflykter, men just nu nöjer jag mig med joggingturer på Söra-spåret och bokläsning i solskenet. Sedan har jag klarat av årets första gräsklipp. Jag kan väl inte påstå att jag tycker att det är världens roligaste aktivitet, men doften av nyklippt gräs är ändå bland det mest underbara som finns. 
 
Sedan sparar jag ju ut mitt hår igen, efter att ha haft det kort-kort i många år. Just nu är det väl till axlarna, men längre vill jag att det ska bli. Och då blir jag glad när mamma kan göra en inbakad fläta på mig. Hårigt framsteg!
 
(Sedan hade jag ingen aning om att vi hade pärlhyacinter på tomten! Så fina!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanny Ekberg

En 20-årig, glad tjej som bor i Nyköping. Jag lever livet i en fin röd villa tillsammans med min familj. Ägnar mitt liv åt musik, litteratur och friluftsliv mest. Spelar fyra instrument, sjunger, läser tonvis med böcker och filosoferar i skogen när jag får ledig tid. Här delar jag med mig av min vardag, mina bilder och mina texter. En liten bit av mig, helt enkelt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela